Groundhog Day

Jag har måndag hela veckan. Alla dagar flyter ihop och ser exakt likadana ut. Jag vet precis vad som kommer hända för samma saker hände igår. Det var måndag då med. Jag sover lite för länge, äter en slarvig frukost och skyndar mig till bussen. Jobbet är stressigt men inrymmer ändå stor variation varför det blir höjdpunkten i livet. Jag är för trött för att träna och för lat för att laga ordentlig mat. En långsam nerförsbacke. Inte svarta banan, men nedåt går det.

Får la göra som i filmen. Se till att genomföra en perfekt dag för min egen skull. Göra allt rätt så jag kan komma vidare. "Atención Gringo! Be all you can be!" Pancho Villas pastich på US Armys rekryteringsslogan.

Jag går till gymet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback