The Modern Man


"Vill du prata?"
frågade hon.

Inte fan ville jag prata! Jag ville svepa mina armar om henne, kyssa henne varmt och blött och unikt och bli hållen lika varmt tillbaka så att allt annat skulle glömmas bort, färger skulle flyta ut och allt skulle bli likgiltigt blått runtom oss, förutom den guld-grön-skogssmet av passion som vi skulle utgöra. Jag ville slå henne i huvudet med min trubbiga klubba och släpa hem henne till min kala grotta, jag ville släppa loss våra själar i vild men harmonisk naken dans och få uppleva den underbara ljuva resignation som alla känner när två själar försökt förenas, men inte kunnat fly från dess behållare vår lekamen. Jag ville...!

"ja", svarade jag och förlikade mig med mitt öde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback